Vragen over je bestelling?
Kijk voor de antwoorden op de meestgestelde vragen op de pagina: vragen over bestellen
Staat je antwoord er niet bij? Mail je vraag naar klantenservice@tuinkussenshop.nl en vermeld hierbij:
- Ordernummer of factuurnummer
Heb je een klacht of een probleem?
Het kan zijn dat je een probleem of klacht hebt over een levering of over een product. Dat is vervelend en dat willen we graag voor je oplossen. Wij hechten er waarde aan dat je tevreden bent over onze producten en service. Daarom kijken we samen naar een passende oplossing.
Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, vragen we om de klacht of het probleem altijd per e-mail aan te melden. Ons e-mailadres is klantenservice@tuinkussenshop.nl. Voeg alsjeblieft de volgende informatie toe, zodat wij direct aan de slag kunnen met een oplossing.
- Factuurnummer van de bestelling
- Naam of artikelnummer van het product (in geval van probleem met product)
- Één of meerdere foto's (in geval van probleem met product)
- Beschrijving van het probleem of de klacht
Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen één werkdag te antwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je het op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Tuinkussenshop.nl bij is aangesloten.
Openingstijden showroom
Je kunt onze producten bekijken in de showroom van Bogaart Tuinmeubelen in Someren. De openingstijden van de showroom vind je op de volgende pagina: openingstijden
Vragen over een product?
Heb je vragen over een product? Bel +31 493 - 49 69 70 of mail je vraag naar klantenservice@tuinkussenshop.nl.